Suositut tekstit

perjantai 2. marraskuuta 2012

Kivusta nautintoon on matkaa... Pelottavan vähän.

Puuh.

Elämme toverit jännittäviä aikoja. Kaikki on niin kaunista ja ruusunpunaista. Lentäviä pinkkejä poneja ja päivänkakkaroita ja silleen.

Tai sitten ei. En tiedä.

Katsoin pitkästä aikaa tuota huorapostia. 45 uutta viestiä. Vaikka mulla ei enää edes ole ilmoitusta missään. Coolness.

Suurin osa oli vanhoilta asiakkailta. Viimeisin tullut tänäaamuna. Yllättävän moni kyseli, ettenkö enää tee näitä hommia, kun ei ilmoja löydy mistään. Aika teräviä veikkosia.

Diplomaattisesti vastasin olevani virkavapaalla ajan X. Eräs etevä kaveri vastasi kuin salamana, että olenko löytänyt itselleni kumppanin. Mitäpä minä siihen vastaamaan? Ei se heille kuulu.

Tämä kyseinen mies oli kyllä oikeastaan yksi lemppariasiakkaani. Samat mieltymykset, yhteiset ajatukset pelisäännöistä. Onko väärin nauttia jostain ihmisestä, joka tietoisesti maksaa minulle?

Olin muutenkin ns. HCMastereiden suosiossa. Ei kovin moni nainen anna hakata itseään.

"Narttu taitaa nauttia kivusta" Fuck yeah!

Minulle tärkein asia seksissä on miehen miellyttäminen. Jostain syystä. Ei siinä, onneksi olen itsekin jotenkin kieroon kasvanut, ja nautin kivusta; seksin aikana. Mitään parempaa fiilistä en ole vielä koskaan kokenut.

Moni näistä Domeista oli parisuhteessa/naimisissa tahoillaan. Eivätkä nämä miehet yleensä olleet edes pahan näköisiä. He kävivät luonani, koska halusivat toteuttaa fantasiaansa/fetissiään, mitä heidän oma puolisonsa ei ehkä ymmärtänyt, tai he eivät edes kehdanneet kertoa siitä. Ei siinä, kyllä minulle passasi.

Sinällään se on vähän perseestä, en enää meinaa saada mitään kiksejä normiseksistä. Harmittaa, koska en tahdo vaatia, tai en edes odota miehen suostuvan lyömään minua. En yleensä edes ehdota sitä itse, ja punnitsen tarkkaan kerronko edes, jos minulta kysytään fantasioitan/mieltymyksiäni.

Siinä mielessä olen tosin onnellisessa asemassa, että nykyisen kumppanini kanssa minun ei tarvitse teeskennellä mitään. Hän vain jostain syystä miellyttää minua niin paljon, että ei tarvitse ajatella muutakuin että wow, ihan oikeasti, tämä mies haluaa minua. Juuri yhtä paljon kuin minäkin häntä.
Hän ei tuomitse minua.

Pitkästä aikaa nautin ihan tavallisestakin seksistä. Tosin suuri bonus olisi... Noh, pieni pahoinpitely.

Mistähän se johtuu? Itsekin mietin usein, että mikä hitto siinä on, että kipu saa orgasmin nousemaan potenssiin tuhat?

Ja muutenkin, alistaminen. Mitä ihmettä? Joku keittiöpsykologi (kirjoitetaanko se noin?) voisi tehdä pienen analyysin minulle. Mikä juttu tämä on? Miksi?

Palataan vielä tähän nykyiseen kumppaniini. Minusta on ihan uskomatonta, että kesällä, kun tapasimme ensimmäisiä kertoja, mietin itsekseni, mimmoistahan seksi tuon henkilön kanssa olisi.

Kostuin ajatuksesta. Hämmennyin itsekin reaktioni voimakkuudesta.

Mutta joo, niitä analyysejä otetaan vastaan.


1 kommentti:

  1. Hei Cindy,

    Kirjoitan juttua prostituutiosta ja haluaisin haastatella sinua anonyymisti. Kävisikö tällainen? Minut saa kiinni. Osoitteesta tiina.t.tuppurainen@gmail.com.

    Mukavaa keskiviikkoa!

    Tiina T.

    VastaaPoista